diumenge, 15 de gener del 2017

Resum anual d'activitat blogaire i llistat de llibres llegits 2016

Estimats companys blogaires,

Es per a mi una vergonya mostrar-vos aquest resum anual d'activitat blogaire. Crec que una imatge val més que mil paraules, així que, sense més preàmbuls, aquí ho poso:


Nota: Posts fets per mi en altres blogs


I ara passem a l'altra joia de la corona, el "llistat" per dir-ho d'alguna manera, de llibres llegits durant l'any 2016. El 2017 ho milloraré segur! ;-)

1.- Temor a la verdad, Mary Higgins Clark

2.- Los viajes de Gulliver, Jonathan Swift

3.- L'avar, Molière

4.- Un crim, Pere Calders

5.- Peter Pan, J. M. Barrie

6.- Matar es fácil, Agatha Christie

7.- La guerra de los mundos, H. G. Wells

8.- On t'amagues? Mary Higgins Clark

9.- Cianuro espumoso, Agatha Christie

10.- Harry Potter and the cursed child, John Tiffany & Jack Thorne (començat, pendent d'acabar)

11.- Pigmalión, George Bernard Shaw


NOTES i COMENTARIS:

- Títols en color vermell: Llibres escrits en català o llegits en traducció a la llengua catalana.
- Títols en color blau: Llibres escrits en castellà o llegits en traducció a la llengua castellana.
- Títols en lila: Llibres escrits en anglès o llegits en traducció a la llengua anglesa.
- Autors masculins en color verd.
- Autores femenines en color salmó.

15 comentaris:

  1. La teva activitat blogaire cau en picat! Però no tot són males notícies, encara vas publicar més posts que al 2007! No està tot perdut. Segur que si tens temps, i ganes pots superar aquestes xifres, tant de posts com de llibres, però es tracta de que els llibres que llegeixes t'agradin. Per la selecció de clàssics ja es veu que estan ben triats per a tu, i a més coincidim en un que vaig llegir aquest any passat també, però que segur que tu ja havies llegit abans: Cianuro espumoso. Ja tens un objectiu, superar els teus registres de 2016, Vinga, a posar-s'hi!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!!
      De fet, el Cianuro espumoso va ser una relectura :-)
      No el recordava gens i, com em va fer gràcia veure que l'havies llegit tu i que no li posaves mala nota, em vaig animar a rellegir-lo. Els llibres que més recordo són els de Poirot i Marple. Aquest, com no era de cap dels dos, suposo que no em va quedar tan gravat i, en rellegir-lo, em va agradar ;-)

      Superar la llista de llibres i la de posts serà fàcil, ho he d'aconseguir! :-))

      De totes formes, no sé si has vist que també he publicat 59 posts més en altres blogs, que això l'any 2007 no ho tenia :-DD

      Elimina
  2. 29 posts en tot l'any? Com ens hem de veure, Assumpta! A veure si aquest 2017 ho millores una mica.

    Però mira, aquest teu post m'ha servit per adonar-me que se m'havien perdut els enllaços del petit blog, de la barra lateral i que no he vist res del que hi has posat... recuperat l'enllaç!

    Ànims per recuperar una mica els posts.

    Els llibres, doncs penso que estic segura que els has gaudit molt i que d'això es tracta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehehe imagina!! Te'n recordes d'aquell any del Slow blog i tota la que vàrem muntar? Crec que vaig superar els 30 posts en un mes!! :-DD

      El Petit Blog també està bastant paradet, però alguna cosa hi poso... M'alegra que el tornis a tenir a la barra lateral! ;-)) (ja hi tens tots els altres? Hi tens el de "Silenci, estem llegint"? I el d'artesania? hehehe)

      Aquest any m'he de posar les piles en tot... Ho he d'aconseguir! ;-)

      Elimina
  3. dona segur que remuntes ara només pot anar cap amunt si hagessis fet 100 seria més feixuc ......no sempre tenim temps per a tot!

    i llibres seran poc però bons!!! ah no pots faltar a relats conjunts... una fita és la proposta número cent!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Acabo de veure la gran idea que has tingut i com la CARME s'hi apunta... Doncs jo també!! :-))

      Ara mateix vaig a fer "publi" dels Relats Conjunts a tuiter i, per descomptat, prometo, com a mínim, un relat!! :-))

      Elimina
  4. Un bon propòsit per l'any nou. Estic segur que l'assoliràs sense problemes. :-)

    I pel que fa a la llista de llibres no et dic quines coincidències tenim... perquè ja les saps. :-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. De moment ja he fet el segon post hehehe... un ritme impressionant!! ;-))))

      Elimina
  5. Que tinguis salut, sort i ganes per superar tot el que et proposis Assumpta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, maco! Sobre tot salut, que quan som petits i jovenets no ens n'adonem de la importància tan gran que té... (I una miqueta de sort!! hehe) :-))

      Elimina
  6. El què havia sigut aquest blog i el poc que en queda en aquest 2016! Entenc que tampoc cal portar un nivell de publicació excel·lent i publicar 223 posts en un any, per dir un nombre totalment al atzar, però algun post més podria caure aquest any, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Certament, pobret blog...
      Estic pensant en tornar-lo a portar al TOP dels TOPS :-DDD

      Tot i que 223 posts en un any -per dir quelcom totalment a l'atzar- he de reconèixer que no està a l'abast de tots ;-)

      Elimina
  7. Cadascú treballa com vol o com pot.
    També vaig fer repàs del meu resum anual, tot hi haver baixat el ritme, no desentona gaire amb els altres anys. No sempre tenim temps, no sempre la connexió va bé, no sempre estem amb ganes...però no deixam de ser-hi, molt o poc.

    Sé que hi ets. ;)
    Aferradetes ben fortes.

    ResponElimina
  8. Va Assumpta, aviam si ens hi posem i donem una empenteta als nostres blogs!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!