dimarts, 25 de juny del 2013

Què? / Qui?.- Maig 2013.- Primer dia de Joc.- Imatge inicial.

Tot i ser conscient que ja estem acabant el mes de juny, com les temperatures són més pròpies de la primavera, passo a proposar-vos el joc del mes de maig ;-)

El mes de gener de 2012 vaig començar un nou joc d’endevinar imatges, una barreja de la “Imatge misteriosa” i del “Personatge Misteriós”: Un mes s’haurà d’endevinar un “QUÈ” i al mes següent un “QUI”.

Per fer-ho més emocionant, els “Què” i els “Qui” aniran per parelles de mesos (gener-febrer / març-abril / maig-juny / juliol-agost / setembre-octubre / novembre-desembre) Sis parelles.

Cada encertant d’un Què (imatge) o d’un Qui (personatge), tindrà un punt. Cada persona que encerti un Què i un Qui de la mateixa parella de mesos tindrà un punt extra.

Us recordo les normes:

- El Joc durarà dos dies (com a màxim).
- El primer es presentarà una foto molt ampliada, distorsionada o des d’un angle estrany per veure si es pot endevinar què és.
- Si algú encerta què és el primer dia, el Joc ja s’acaba.
- Si ningú l’encerta, hi haurà un segon dia amb una nova imatge de la mateixa "cosa" per fer-ho una mica més fàcil. En cap cas hi haurà pistes "extra", només imatges.
- El segon dia es publicaran les respostes rebudes el primer dia.
- Es podran donar diverses solucions.
- La resposta ha de ser el més exacta possible. Si hi ha respostes poc concretes jo mateixa interpretaré si s’apropen suficientment o no a la solució "ideal" com per ser considerades correctes.
- Cada encertant tindrà un punt. Hi haurà tants guanyadors com encertants, independentment de qui ho hagi dit primer.
- Mentre duri el Joc els comentaris estaran moderats.

Us animeu a jugar? Si? Doncs us pregunto:

Algú sap QUÈ ÉS AIXÒ?


Us recordo que, en aquests moments,  LA CLASIFICACIÓ GENERAL ESTÀ AIXÍ (Els empats van per ordre alfabètic)

Sis punts.- XEXU

Cinc punts.- -------

Quatre punts.- LLUÏSA i MIREIA

Tres punts.- CARME ROSANAS, JO RAI! i McABEU

Dos punts.- JJMIRACLE, PONS007 i RITS

Un punt.- DAFNE, ELFREELANG, GALIONAR, GEMMA SARA, JOMATEIXA, JPMERCH, JORDI, MARGARIDA, SALVADOR MACIP, SA LLUNA


Fins demà a la mateixa hora aproximadament!!!

13 comentaris:

  1. Semblen faves congelades, les coses roges no sé què poden ser, potser pernil, però les faves tenen color de estsr crues, no sé...

    ResponElimina
  2. Ni idea... a veure si m'inspiro d'aquí a demà

    ResponElimina
  3. A primera vista m'ha semblat una cosa de menjar... potser és un tall de la coca que et vas menjar per Sant Joan? ;-DD
    També podria ser algun tipus de planta i això verd serien les fulles o brots que li surten...
    No sé, em sembla que hauré d'esperar a demà per treure'n l'entrellat. :-))

    ResponElimina
  4. Mare de déu, això té pinta de ser alguna cosa viva! No en tinc ni idea, aquestes coses verdes semblen vegetals, però els colors de sota em despisten. O potser m'hauria de fixar justament en el de sota? No se m'acudeix res, hi pensaré!

    ResponElimina
  5. Aix ... no sé, em sembla com una fruita, ara quina mena de fruita? Una magrana encara molt verda? un kiwi? una papaia? Jo què sé!!! ara no me'n recordo ni com són les papaies...

    ResponElimina
  6. Una bufeta de gos (Ei!!! fruita tropical on n'hi hagi, eh?)

    Bufeta de gos

    ResponElimina
  7. Em penso que són llavors d'alguna fruita. Potser d'una figa, enfocat de molt a prop, o potser grans de magrana una mica verda...

    ResponElimina
  8. Em sona però ara mateix no sé que és així que diré: un paper d'embolicar.

    ResponElimina
  9. A primer cop d'ull em sembla confitura o melmelada, jo diria que de pruna que a mi m'agrada molt!! :)

    Aferradetes i bona tarda!

    ResponElimina
  10. És una fruita... pot ser una pinya?

    ResponElimina
  11. No sé, per dir alguna cosa... pèsols enganxats en una paella??

    ResponElimina
  12. A primer cop d'ull sembla força fastigós, així de color verd.
    Però va, diré que són llavors de tomàquet... i a veure què passa.

    ResponElimina
  13. Una planta? Massa genèric? Un cactus, o la flor d'una carxofa...

    ResponElimina