dimecres, 19 de setembre del 2012

Pa de tigre i servei d'atenció al client



25 comentaris:

  1. La història m'agrada i m'enterneix a més, em serveix de consol pensar que, bo i que siguin difícils de trobar, encara hi ha persones que es prenen ben seriosament la seva feina.
    I posats a fer, també m'agrada molt la font que has fet servir.

    ResponElimina
  2. La gent que treballa a atenció al client generalment només reben queixes i males cares, trucades airades, demandes de reposar alguna cosa malmesa, ja t'ho pots imaginar. Rebre aquesta carta va deixar al bon noi amb un somriure d'orella a orella tot el dia, sens dubte. Com t'hagués deixat a tu? Em sembla que jo hagués reaccionat de manera semblant, és molt tendre, tot plegat.

    ResponElimina
  3. Sempre descobrint-nos coses curioses!!... i en aquest cas podem apreciar que encara hi ha persones amb sensibilitat!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Jo he pensat el mateix que en XEXU, els serveis d'atenció al client gestionen queixes gairebé exclusivament i rebre aquesta carta els devia alegrar el dia.
    En Chris (que per cert, has fet una mica més vell del que és en realitat ;-D) s'ho devia passar pipa escrivint la resposta i a més tot això ha servit per fer publicitat positiva de l'empresa, segur que li pugen el sou. :-))

    ResponElimina
  5. Això si que és fer la feina ben feta, es més, debia estar encantat!!
    Una història molt tendre i una nina molt intel.ligent ;)

    Vols plàtan amb quelites??

    ResponElimina
  6. Que bo! Sort que encara queda gent amb snetit de l'humor (la mare i el senyor del Sainsbury´s).

    ResponElimina
  7. M'agradaria veure la resposta que et donarien si fem això en un súper d'aquí, on les atencions al client (siguin de l'empresa que siguin) deixen bastant que desitjar... excepte alguns casos comptadíssims!

    La veritat és que és un detall preciós de la gent d'aquesta empresa!

    ResponElimina
  8. Una part de la meva feina és rebre i atendre queixes i reclamacions de clients tot i que no són consumidors finals. Si fas una atenció correcta i lògica no hi ha ni males cares i ni converses airades. A vegades la gent d'entrada està tensa perquè moltes vegades (altres) no els hi fan ni cas en confondre l'atenció al client amb una defensa a ultrança de la seva empresa (quan és al contrari), però en quan fas una atenció correcta habitualment no hi ha problemes. Jo si que n'he tingut amb algun proveïdor d'aquests però en quant puc l'elimino (com a proveïdor) i s'acabat. És evident que amb una carta d'aquest tipus se'ls va fer molt agradable la jornada.

    Respecte al comentari d'en Porquet, no fa gaire vam fer una reclamació per un producte del meu sector, d'una manera educada i exposant els motius i informació sobre el producte. Ens van respondre molt bé, amb explicacions, i un talonari de descomptes per als seus productes sense que els haguéssim demanat res, només els vam informar.

    ResponElimina
  9. Genial, aquest cas... dóna molt bon rotllo i fa pensar que encara queda gent amb bon humor i ganes de gaudir de la vida!

    ResponElimina
  10. JO RAI!.- Ho vaig trobar fa alguns dies, quan buscava una foto per un altre post. Em va fer tanta gràcia que ho vaig guardar :-))
    M'alegra que t'agradi la lletra que he triat, jo sóc una "fanàtica" dels diferents tipus de lletres, m'encanta fer proves!! :-)


    XEXU.- Probablement és com dius :-)
    Segur que aquesta carta la va mostrar a una bona quantitat de persones... "Mireu quina carta han enviat!" i, després, amb un gran somriure, es deuria disposar a respondre així, en aquesta forma tan simpàtica ;-)


    MONTSE.- M'ho vaig trobar per pura casualitat... però ho vaig trobar tan tendre i de tan bon rotllo que vaig pensar "m'ho guardo per fer-ne un post" ;-))


    McABEU.- Hahahaha és que sóc tan horrible amb els números que m'equivoco fins i tot copiant-los! Doncs res, així es queda, que si ara ho canvio el teu comentari no s'entendria (així tinc excusa per no haver-ho de fer de nou hehe)
    Sí, segur que li va agradar fer la carta... Jo també li desitjo moltíssima sort :-))


    LLUNETA.- Queda plàtan amb Quelites? N'agafaria una mica per berenar ;-))
    Una història d'aquelles que et fan pensar que hi ha moltes coses bones en aquest món :-))

    ResponElimina
  11. He de marxar a la Parròquia, al vespre continuo responent :-))

    ResponElimina
  12. Es muy linda esta historia, hace muchos años por error mi mamá se trajo una toalla de un hotel y por encomienda la devolvió con una carta, explicando que se la había llevado con sus cosas sin darse cuenta, del hotel le dieron las gracias también por carta y con la condición que si alguna vez volvía no le cobrarían la estadía, mi mamá nunca volvió, pero quedó muy contetna con la respuesta de los dueños del hotel. Pequeños gestos de ambos lados que demuestran que se puede ser honesto y cortés. Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  13. Això és molt bo! Jo no tenia ni idea que existís aquest pa i ara resulta que si en proposes un nom nou et fan vales ahorro.

    ResponElimina
  14. m'agrada el detall de la firma que posa 27 i un terç xD

    ResponElimina
  15. SALVADOR MACIP.- I tant! Sort que queda gent amb sentit de l'humor i és que la resposta del del servei d'atenció al client és molt maca, però la carta inicial de la mare és simpatiquíssima també :-))


    PORQUET.- En llegir el que tu et qüestiones, el primer que he pensat és que probablement aquí no ens contestarien... ni bé ni malament.
    Ara bé, potser m'equivoco i trobaríem algú també tan simpàtic com en Chris :-))


    HELENA BONALS.- La petita Lily potser tenia algun conte, o algunes làmines d'animals i per això es preguntava com és que no lligava això amb el nom del pa :-))


    JORDI.- Segur que tens raó i que és així com dius :-) Quan algú s'apropa al servei d'atenció al client és, normalment, perquè ha tingut algun problema, una queixa i hi ha tensió. En aquest cas, el motiu era ben divertit! :-)
    I què bé doncs que aquest proveïdor també us tractés d'una forma tan bona! :-)


    CARME.- I tant que sí! :-))
    El bon humor és absolutament necessari, somriure és terapèutic! ;-))


    TÍA ELSA.- Pues me encanta tu historia también! :-)
    Hay gente que se lleva las toallas de los hoteles a posta (toallas, ceniceros, cubiertos...) así que ver que tu mamá devolvia una que se había llevado por error les debió parecer estupendo y tuvieron una respuesta muy buena! :-)
    Lástima que tu mamá no regresara de nuevo al hotel, seguro que la hubieran tratado como a una cliente especial ;-))


    MBOSCH.- Podries fer la prova i mirar d'escriure al Carrefour proposant un nom nou per algun dels seus productes, a veure si et regalen alguna cosa :-DDD


    PONS007.- Sí, a mi també és una de les coses que em va semblar més simpàtica!! :-))

    ResponElimina
  16. Quina història més graciosa.
    Bé per la cadena! aquestes petites atencions fidelitzen al client i fan més agradable la vida.

    ResponElimina
  17. sempre et trobes històries interessants.

    ResponElimina
  18. Que bonica aquesta nova lletra que has fet servir no??

    Hi ha gent que es mereix un reconeixement i una d'elles és aquesta noia d'atenció als clients! m'ha encantat!

    ResponElimina
  19. Assumpta quin cas més maco! Això és empatia i la resta són ximpleries. Com canvien les coses fetes amb carinyu!

    ResponElimina
  20. Un post extraordinari, pel tema, per la presentació i per la resposta del noi a la nena!
    Aquí haurien llençat la carta directament a les escombraries!
    La targeta regal, tot un detall! I amb un xifra adient a l'edat de la nena.
    M'encanta!

    ResponElimina
  21. Que bonic! I m'agrada molt la lletra que has posat!
    Que bonic, el tracte amb persones.

    S'ha de reconèixer que quan algú d'un servei a atenció d'una gran marca et respon, és una alegria.

    Fa un temps vaig anar a una famosa botiga de mobles suecs que venen desmuntats com si fossin un trenca-closques, i una persona del servei de teles em va desatendre molt grollerament. El dia següent, passada l'enrabiada, vaig escriure a atenció al client... i en 24 hores tenia resposta, demanant disculpes pel tracte rebut. No hi havia targeta regal... però com a mínim em vaig quedar a gust :p

    ResponElimina
  22. me encanta!!!! eso si que un servicio de atencion al cliente como debe ser, y no los que me he encontrado ultimamente.
    Petonets!!

    ResponElimina
  23. SARGANTANA.- A veure si algun dia em passa alguna cosa així... Ja us ho explicaré ;-))


    GLO.BOS.BLOG.- Quan ho vaig veure em va fer tanta gràcia que vaig pensar que n'havia de fer un post... I és que no estem acostumats a coses així :-))


    JOMATEIXA.- Després em fan mal els ulls de tan googlejar :-DDD


    ALBA.- La lletra l'he tret del Word ;-)
    Com m'agraden les lletres diferents i Blogger no té massa varietat, doncs a vegades em dóna per escriure en un Word, retallar i enganxar com si fos una imatge :-DD


    BARCELONA M'ENAMORA.- Holaaaaaaa guapetona!! ;-))
    Sí, quina sort quan trobes gent així :-))


    MARGARIDA.- Moltes gràcies, maca! ;-)
    El tema me'l vaig trobar per casualitat buscant una altre cosa i llavors em va fer gràcia fer el post així, amb aquesta lletra ;-)
    Sí!! La xifra de les 3 Lliures és ideal perquè es compri un pa i una bona bossa de caramels ;-)))


    TU, JO I L'OTIS.- Estic contenta que us hagi agradat la història! :-) Quan la vaig llegir, la vaig trobar molt simpàtica i ja vaig pensar en fer-ne un post... En quant a la lletra, és del Word!:-))
    Hahahaha "una famosa botiga de mobles suecs que venen desmuntats com si fossin un trenca-closques"... em sona, em sona :-)) Menys mal que al final van respondre com cal!


    VERO.- Això podria servir com a tema a classe d'anglès hehehe "els Serveis d'atenció al client" ;-))
    Ui, espero que no t'hagi passat res amb els de la caldera!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!