dimarts, 21 d’agost del 2012

Pintem Mandales?... Les guanyadores!!

Clicant al damunt el podreu veure més gran


Com demostra aquest fantàstic quadre d'Excel, gentilesa d'en Mac McAbeu, el gran enigmista catosfèric (i millor persona), han votat 17 blogaires i la classificació de les mandales ha estat aquesta:

1a.- 1 (24 punts)
2a.- 3 (17 punts)
3a.- 10 (16 punts)
4a.- 7 (10 punts)
5a.- 2 (8 punts)
6a.- 6 (7 punts)
7a.- 8 (6 punts)
8a.- 4 i 9 (5 punts)
10a.- 5 (3 punts)


Per tant, les dues mandales que "s'han de pintar" són la 1 i la 3, però com la 10 ha quedat gairebé empatada, amb la 3 ara canviaré les normes i diré que heu de pintar la 1 i, després, triar entre la 3 i la 10

Disposició addicional: Cadascú que pinti el que vulgui! ;-) Però animeu-vos a pintar-ne alguna, pot ser divertit veure com queden les mateixes mandales pintades per els diferents blogaires!! ;-))

Foto Google

15 comentaris:

  1. I aquesta, l´has pintada tu?
    Molt, molt maca!!

    Bona nit!

    ResponElimina
  2. LLUNA.- Noooo, no, no l'he pintat jo! hehe, l'he copiada de Google, ja ho he arreglat i ho he posat al peu de foto ;-))


    ALBA.- Molt bé, som-hi!! :-))

    ResponElimina
  3. Quant de temps tenim? Això vol concentració i relaxació...
    Glòria "El que hem passa pel cap"

    ResponElimina
  4. Bé, jo ja et vaig dir el què. Que ho passeu bé, jo em dedicaré a llegir, que el llibre d'ara és llarg.

    ResponElimina
  5. votar requeria un esforç mínim, en canvi això de pintar ja seria passar-se. Em conformaré en veure els resultats...

    ResponElimina
  6. Fa goig el quadre d'Excel, eh? :-DD

    En quant a participar ja et vaig dir que no em veig en cor de fer-ho ben fet (imprimint-les i pintant-les amb retolador, llapis o aquarel·la), però rellegint els comentaris del post anterior he vist una possibilitat, millor dit, dues possibilitats. La primera seria que la meva mandala la pintés la germana de MBOSCH i, per si aquesta falla :-DD, la segona seria apuntar-me a l'idea d'en JO RAI! i fer servir el Photoshop o el Paint.
    El que passa ara és que la setmana que ve tanco el XAREL-10 per vacances, quin termini de presentació tenim? :-)

    ResponElimina
  7. hehehe, doncs ara mateix les imprimeixo! em comprometo només amb la primera, xq em ve de gust fer-ho xò no sé si tindré temps per les dues (xq tb vull fer moltes coses aquests dies)

    m'encanta això de la disposició addiccional. M'ha fet riure.

    ResponElimina
  8. jo he començat amb el `paint
    i saps??
    ara encara valoro mes els dibuixos que fa la Carme
    hahahhahahah

    continuara...

    ResponElimina
  9. GLO.BOS.BLOG.- A veure... mmmm... posarem de termini, fins el 30 de setembre... Més d'un mes!! ;-))


    XEXU.- Tan relaxadament que llegiries després de pintar una mandaleta! :-))


    PONS007.- Pintar mandales proporciona pau i serenor mental, ideal per a fer uns "Casos típics" impressionants. Jo de tu m'ho repensaria ;-))


    McABEU.- I tant que fa goig!! ;-))
    El vaig veure tan bonic que no vaig poder resistir a posar-lo :-))
    Hahahaha molt bé, a veure si convences a la germana de l'MBOSCH perquè pinti una mandala en nom teu! :-DD
    Temps fins al 30 de setembre... imagina!! :-))


    RITS.- Iupiiiiiiii :-))
    Estic segura que et quedarà una mandala preciosa!! ;-))
    Hahahaha és que en coses així, s'ha de ser molt flexible amb les normes :-DDD


    SARGANTANA.- Amb el Paint!! Això és admirable!! :-))
    Jo no sé com ho fa la CARME per aconseguir que les coses li quedin bé amb el Paint... Jo tiraré de mitjans més tradicionals... però esperaré a veure els teus resultats amb molt d'interès!! :-DD

    ResponElimina
  10. Bé, amb tant de temps per endavant, em sembla que alguna cosa podré fer.

    Per part meva, pots comptar amb un parell de mandales que, com m'imagino que la germana del Marcel ja té altres coses a fer, les pintaré jo mateix amb el Gimp (un programa com el Photoshop però gratuït) i potser hi deixaré anar un enigma i tot, quan faci el post al setembre. ;-)

    ResponElimina
  11. ja et vaig dir que pintar pintar jo pinto poc...però ostres aquesta mandala pintada fa molt bonic...ei i no faràs porra per la supercopa? per si de cas jo ja m'avanço i dic 4 a 0....en el primer partit....el de dijous...

    ResponElimina
  12. McABEU.- Ostreeees Mandala amb enigma!!! :-)))
    No sé com ho faràs, però segur que serà molt, molt bo!! :-))
    Per cert, què farem MAC quan el Xarel-10 estigui de vacances? Ens deixaràs feina? Va, home... que sinó ens avorrirem molt, se'ns rovellaran les neurones! :-)))


    ELFRI.- Iupiiiiiii!! amb que en pintis una ja està bé, dona... Hi ha temps fins el 30 de setembre hehehe.
    Ostres, porra del Barça! Es troba a faltar a en Sànset i la Utnoa. És que quan m'embolico amb coses així sempre he d'acabar demanant ajut a en MAC per fer recomptes ;-)))
    Vaaaaaaaa fes-la tuuuu!! :-DDD
    Jo participo segur, segur!! :-DDDD

    ResponElimina
  13. Ja saps que estic en contra del "rovellament de neurones" per això ja tinc preparat un enigma especial vacances pels dies de descans (que així seran de descans per a mi però no per a vosaltres) :-DDD

    PS: Això de la mandala amb enigma, encara no ho sé ni jo com m'ho faré... però ho faré!! :-)

    ResponElimina
  14. McABEU.- Ja m'ho pensava, ja... tu al Carib i nosaltres pensant... que ja ens agrada, eh? Ara bé, com sigui matemàtic veuràs!!! :-DDD
    Jo tampoc tinc ni idea de com es pot fer una mandala amb enigma... però bé, com enginy no te'n falta, ja ho veurem, ja ;-))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!