diumenge, 17 de juliol del 2011

Endevinar el personatge.- Juliol.- Primer dia de joc.- Pistes inicials.

El passat mes de maig vaig començar un joc consistent en endevinar un personatge a través d’unes pistes durant un màxim de quatre dies.

La primera (Wallis Simpson) va resultar difícil i el segon (Ronald Koeman) molt més fàcil... Anem a per un tercer?


Us recordo com funciona el joc:

El joc durarà un màxim de quatre dies (si s’encerta abans, doncs s’acaba abans).

El primer dia poso una imatge i potser alguna pista i ho deixo un dia sencer. Els comentaris al blog, durant aquests dies, seran moderats, jo els rebré al correu però els demés no els podreu veure, així no es podrà copiar.

El segon dia, post nou. Pista (o pistes) noves i també s’estarà un dia sencer (això ho faig perquè no tothom té els mateixos horaris i no estaria bé donar com a guanyador “qui primer ho encerta” perquè potser un altre que no ho ha vist perquè està treballant, també ho sabria) i llavors autoritzaré la publicació dels comentaris rebuts el primer dia, així tots podreu veure el que s’ha dit i us pot servir per eliminar opcions.

El tercer dia, post nou. Pista (o pistes) noves... i publicació dels comentaris rebuts el segon dia.

El quart dia, post nou. Pista (o pistes) noves... i publicació dels comentaris rebuts el tercer dia.

Durant aquests quatre dies, cada persona podrà donar tantes respostes com vulgui.

Si al final de les vint-i-quatre hores del quart dia ningú ho ha encertat, doncs no hi ha guanyador. Jo dic el resultat i ja està.

Si amb la pista que s’encerta (per exemple el tercer dia) hi ha més d’una persona que ho ha sabut, doncs hi haurà tants guanyadors com encertants, independentment de qui ho hagi dit primer.

Voleu jugar? :-)


PISTES DEL PERSONATGE DEL MES DE JULIOL:

- És una dona.
- Va néixer fa més de seixanta anys i menys de setanta.
- I aquí tenim els seus ulls.



CLASSIFICACIÓ GENERAL A DIA D'AVUI (Els empats van per ordre alfabètic)

DOS ENCERTS: McAbeu
UN ENCERT: Carme Rosanas, Elfreelang, Òscar, P-cfacsbc2v i XeXu

7 comentaris:

  1. De moment aquests ulls no em diuen res, esperaré si arriben les noves pistes. :-))

    ResponElimina
  2. aquesta mirada em resulta familiar però m'esperaré a la pista següent!

    ResponElimina
  3. El cas és que tinc la sensació de que aquesta mirada m'és coneguda, però ara mateix...

    Aprofitant que no em llegeix ningú... Tinc tanta son endarrerida que la meva neurona ja va amb reserva. Potser amb la propera pista hi ha més sort, si no és que algú ja ho ha endevinat.

    Paraula de comprovació: rifisme. Ja és una bona "rifa", ja, encertar els teus jocs ;-))

    ResponElimina
  4. Quina bona pensada això de fer un joc, que divertit!! Ara, de moment no en tinc ni idea, així amb els ulls...aviam si amb la pista de demà se'm acut algú!

    Que complicat!

    Bon diumenge Asumpta!

    ResponElimina
  5. i continuaré amb zero patatero..... xq em sona molt aquesta mirada xò segur que no l'endivinaria!

    ResponElimina