dimarts, 5 de juliol del 2011

Caja Espana premia la meva fidelitat amb 150.000 Eurets

Retall de pantalla del correu rebut. Clicant al damunt es fa una mica més gran.


Avui he rebut un correu electrònic molt curiós. El remitent era Caja Espana, escrit així tal qual. El text era una mica incomprensible (algú sap què vol dir “el sarra bono”?), però del global del correu es podia interpretar que una Caja d’un lloc anomenat Espana (ves a saber on és això) em regalava... per la meva fidelitat! (no diu fidelitat a qui... a la pròpia Caja Espana no serà, perquè no n’havia sentit a parlar mai, per tant es refereix o al Josep Lluís, al Barça, o a Catalunya... també podríem entrar en temes religiosos, però llavors crec que diria “fe”, clar que, com escriuen d’una forma tan estranya, qui sap...) “una cuenta de cargo equivalente a 150.000 Euros”...

Oh! No em regalen directament els 150.000 eurus? I què és “una cuenta de cargo”? Un crèdit? Per gastar on? Com?
En fi, que l’he esborrat, no he gosat obrir l’arxiu adjunt... Ves, potser he perdut l’oportunitat de la meva vida de fer-me rica... o potser he salvat el meu ordinador d’una invasió (gens subtil) de virus de tota mena... Ara que el tinc tan maco ell, que he estat vint-i-quatre hores sense la seva companyia, pobret meu, que l’han revisat, li han fet un “txequeu”, i ara va molt bé i molt ràpid... així que res, fora porqueries del correu i aquests de Caja Espana que vagin a empastifar a un altre lloc, apa, que jo amb les comissions que em fan pagar la Caixa i Catalunya Caixa (veure post XeXu) ja em dono per suficientment estafada.


Editat a les 19:56.- En Mac, amb el seu comentari, m’ha fet adonar que no es tractava de 150.000 Eurus, sinó de 150!!... Els números i jo som totalment incompatibles, ara m’adono que no els sé ni llegir ;-)
I per 150 Eurus em volien infectar el PC? Aquesta gent d'Espana!! Amb 150.000 encara he tingut dubtes de si obrir o no... hehehe

19 comentaris:

  1. Ja és difícil que et toqui un premi quan jugues a la loteria però que et toqui sense jugar és impossible. Així que pots estar segura que no has perdut cap oportunitat de fer-te rica i que si haguessis obert l'arxiu adjunt no hauries rebut cap "cuenta de cargo" (jo entenc que de 150 €) ni res que no fos algun altre "regal" que t'obligaria a tornar a netejar el PC, el que seria una llàstima ara que el tens net com una patena. :-)

    ResponElimina
  2. Salut, Assumpta! En realitat no és "Espana", sinó "Es pa ná". O siga que res, que no et donen res. (Si, ja ho sé: és un acudit molt dolent però en la calor que fa què voleu?)
    :)

    ResponElimina
  3. Mira que en són de roïns i de ganduls. Ni tan sols es molesten de fer una bona redacció per intentar que cole. D'aquests he rebut algun que és per a posar-li un marc.

    ResponElimina
  4. Ja pots estar ben segura que no has perdut cap oportunitat!

    Sempre hi ha premis ... que no sabem d'on surten... massa sospitosos

    ResponElimina
  5. McABEU.- Ai quin riure amb els 150 o 150.000 Eurus!! sóc un desastre :-D
    Però bé, el que jo m'admiro és de pensar que hi ha gent que pica quan rep coses així...
    I siiiii li han fet un lifting al PC, està més macoooo! ;-))


    JESÚS PÁRRAGA.- Hehehe no pateixis, amb la calor aquests acudits són els que més gràcia fan, jocs de paraules que no t'obliguen a pensar molt. Al menys jo, tinc el cervell absolutament letàrgic ;-))


    JPMERCH.- Jo crec que venen de venen de moooolt lluny, estan escrits en alguna llengua estrangera, ho passen per algun traductor automàtic i queden aquestes "perles" ;-))
    M'has fet riure amb això d'emmarcar-lo! Podríem fer una exposició hehehe


    CARME.- De fet, el que més gràcia m'ha fet ha estat el redactat. M'he quedat parada perquè, com en JPMERCH, jo també penso que, si no s'hi esforcen una miqueta més... :-DD
    Amb la il·lusió que m'haguessin fet 150.000 eurus!... Bé, i 150 també, eh? :-D

    ResponElimina
  6. Jo he vist de seguida que eren 150€ només, i que sigui un compte de càrrec vol dir que t'ho carreguen a tu, oi? No que t'ho paguen, sinó que t'ho cobren. Hi ha gent que es creu aquestes coses...

    ResponElimina
  7. si ve d'Espana.....dolent segur, que aquesta gent no regala res, al contrari

    ResponElimina
  8. ai Assumpta has fet ben fet d'esborrar-ho si ve d'una caja d'espana és ven clar que després immediatament enlloc de dar-te el cargo dels euros més aviat tractarien de plomar-te o d'infectar-te el Pc amb porqueries...ara que si veus que t'envien un de caxa cataluna jo per si de cas tampoc l'obriria....

    ResponElimina
  9. Jo aquests correus ja ni els obro. Ja els intueixes pel títol o el destinatari així que directes a la paperera!

    Amb el tema mails sóc bastant radical, si no conec el remitent, bon vent i barca nova! (potser em perdo algun mail d'alguna admiradora secreta...)

    ResponElimina
  10. Així doncs, es tracta d'un spam provinent dels Estats Units. què m'ho fa sospitar? els americans separen els decimals amb un ".", a diferència dels europeus que ho fem amb una ",". Normal que hagis pensat que eren cent-cinquanta mil, el "." despista.

    Espana, efectivament, com diu en Jesús és pa ná, així que a parer meu has fet molt bé esborrant aquest tros d'spam ;)

    ResponElimina
  11. XEXU.- Hehe jo és que sóc un desastre, i 150.000 em semblava més maco (posats a estafar...)
    Si aprenguessin a posar la "'" o la "," enlloc d'un punt!!... Clar, després del 150 jo he vist un punt i ja està :-P
    És curiós és que hi pugui haver algú que s'ho cregui.


    GARBI.- Ja m'ho temia jo, això... a alguns no els agrada gens això de "donar", pispen tot el que poden :-P


    ELFREELANG.- Hahaha noia, tens un sentit de l'humor que m'agrada molt, sempre em fas riure, això de la "Caxa Cataluna" és una genialitat de les teves... Res, res, tampoc els hi faria cas :-D


    KWEILAN.- Si l'obro i se'm carreguen l'ordinador els busco i els liquido amb un espremedor d'aquells del Juicy Starck o com es digui :-))


    EL PORQUET.- Jo faig el mateix... Estic segura que potser he esborrat algun mail d'algú conegut amb un compte nou o quelcom semblant, però si no estic segura, no obro... Aquest l'he obert per poder fer el post :-DD


    FERRAN.- Iupiiiii!! Et prometo que havia escrit ja la resposta a en XEXU abans que m'arribés el teu comentari i m'ha fet molta gràcia quan l'he llegit.
    Doncs ja està, ja sabem l'orígen del correu!!... Total... "pa na" :-DD

    ResponElimina
  12. El "timo de l'estampeta". Coses pitjors s'han vist, suposo. És un engany molt simple i molt tontet, però suposo que els costa molt poc de fer i mira, "si cola, cola". És com les comissions de la caixa: ells de moment de les cobren. Si reclames, t'ho tornes, però si se't passa, ja t'han fotut.

    ResponElimina
  13. ja ho deia la meva àvia que ningú dona "duros" a quatre "pessetes"...

    ResponElimina
  14. venint d´on ve no es pot esperar gran cosa.
    Ànim, no passa res..... un petonarro

    ResponElimina
  15. Uff, corren tants timos per la xarxa.... jo fa uns mesos em vaig trobar amb un del Mercadona, i semblava molt creïble: http://elmondelesones.blogspot.com/2011/01/no-he-caigut-en-la-temptacio-pero-he.html.
    El que no entenc és que encara hi ha gent que cau....

    ResponElimina
  16. YÁIZA.- El que passa és que quan intenten "timar-te" encara li veig un sentit, però intentar colar-te virus, no té més sentit que ganes de fer mal... En fi, tan de bo això tingués efecte bumerang :-)


    JOMATEIXA.- Les avies són font de saviesa ;-))


    M.TERESA.- Hehehe clar i català :-))


    MPG.- Fa anys jo tenia una amiga navarresa que es dedicava a comprovar tots els mails d'aquests estranys que rebia i la veritat és que alguns duien anys i anys voltant per la xarxa i la gent els segueix reenviant! Increïble!

    ResponElimina
  17. RITS.- Si ho hagués fet, probablement a aquestes hores tindria tot ple de virus... snifff :-P

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!