dimarts, 26 de juliol del 2011

Al llarg del dia, des del mateix lloc















17 comentaris:

  1. Ohhh tenim vistes al cel des del teu blog! Quin post tan original i tant xulo! Hi ha una estona que el cel sembla que s'hagi enfadat i que hagi de començar a ploure...

    Les últimes dues fotografies són les que més m'agraden i s'entreveu el sol darrera els núvols!

    ResponElimina
  2. Curiosa l'evolució, semblava que la cosa es posava negra, però al final tot ha quedat en no res. Aquest seguiment l'hauries de fer sovint, a veure quan enganxes llamps i trons!

    ResponElimina
  3. molt curiosa evolució (segueix tb l'evolució del meu estat d'ànim). No es nota la xafogor. aquí BCN ha estat insoportable!

    ResponElimina
  4. quina col·lecció de núvols!
    Diuen que després dels ruixats, escampen!

    A veure quan torna el sol!
    Un bon dimecres, noia!

    ResponElimina
  5. doncs l'evolució que hem tingut aquí...ha estat de molta aigua.....molta, massa

    ResponElimina
  6. M'agraden molt les teves fotos de núvols! :-))

    ResponElimina
  7. Núvols, cels tapats, preciós.
    Avui 27/7 al Vallès està tapat a trossets.
    Bones fotografies!

    ResponElimina
  8. Quants dis feia que no ens regalaves núvols!

    Un dia variable sens e arribar a pluja.

    Bona idea la d'en XeXu.

    ResponElimina
  9. Una sèrie fotogràfica de núvols que ja les voldria TV3!

    ResponElimina
  10. Moltíssimes gràcies a tots pels vostres comentaris! Aquells amb els que ja ens coneixem fa una mica de temps, ja sabeu que tinc una afició especial a fotografiar núvols, que em quedo fascinada mirant-los i m’agrada guardar-los ;-) Va ser de les primeres coses que vaig posar al blog, fotos de núvols!! Així doncs, m’alegra molt si us han agradat... Avui n’hi torna a haver hehe

    Per cert... acabo de fer un post molt especial per a mi... va sobre Càritas de la meva parròquia, si el voleu veure, podeu clicar aquí :-)

    Estem passant una època complicada i hi ha molta gent que ho passa malament. Segur que, als vostres llocs de residència també hi és present Càritas, ja sigui amb seu pròpia o a través d’alguna Parròquia o alguna altre associació que ajudi als més necessitats. Col•laborem-hi :-)

    ResponElimina
  11. Però al final va ploure? Sembla que manca alguna foto entre les nuvolades negres i el cel amb núvols alts i mitgencs (semblo el Molina) que es veuen després...

    ResponElimina
  12. Estem sota els núvols Assumpta, sempre sota, com el pais...

    ResponElimina
  13. qué xula aquesta seqüència de núvols!! Sovint el cel és tot un espectacle... de nit i de dia.
    Salutacions!

    ResponElimina
  14. Gràcies de nou a tots!!
    Aquest matí plovia però ara fa sol... ai, ai, que em temo que potser finalment arribi un "estiu" tradicional... jo seguiré fent força mental hehe

    ResponElimina
  15. M'agrada que t'agradin tant els núvols! Tot just estic aterrant, tinc el google reader que fa por, però he fet un repàs als teus posts d'aquests dies. Ja m'aniré posant al dia, poc a poc, però quan he vist tants núvols no m'he pogut estar de dir alguna cosa! Em penso que tinc alguna foto ennuvolada del Pirineu català... aviam si te la faig arribar! =)

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!