dimecres, 21 d’abril del 2010

Posts




20 comentaris:

  1. jajajajajjajajajaja boníssima Assumpta, ets boníssima!!!

    un petonàs a cada galta!!!!

    VISCA EL BARÇA!!!!!

    ResponElimina
  2. ELUR.- Jajajaja què fas llevadaaaa? ;-)))
    A vegades em deixo portar pel meu caparró ximplet ;-))
    Petonassos i VISCA EL BARÇA PER SEMPRE!! ;-))

    ResponElimina
  3. Altre cop, acomiadeu a la dida que la nena ja s'entreté...

    ResponElimina
  4. hihihi! El post petit i curt és més llarg que el gran! hehehe

    ResponElimina
  5. Et contesto les preguntes: El gran de dalt no és un post, el petit de sota tampoc és un post però tots dos junts si que són un post i a més molt bo. A vegades amb poques paraules es poden dir moltes coses. :-D

    I és clar que VISCA EL BARÇA, estic segur que passarem l'eliminatòria. Només cal que en el partit de tornada hi jugui el Messi. ;-P

    ResponElimina
  6. els posts són com l'art; tot pot ser un post i tot pot ser art!

    *Sànset*

    ResponElimina
  7. XEXU.- L'altre cop em sembla que li vas dir a l'Elur jejeje
    Jo no m'avorreixo mai, sempre trobo jocs nous ;-))


    CLIDICE.- Jajaja a vegades em passen coses rares pel cap... i les faig ;-))


    PUIGMALET.- Petitó i bonic ;-))


    NÚR.- Jajaja sí, sí, una curiositat :-))


    McABEU.- Són dos semi-posts formant un post :-))
    Ai aquest Barça, pobrets, que no tan sols han de lluitar contra l'equip rival sinó també contra "els elements" (i quin element, aquell! uff)
    FORÇA BARÇA!! :-))


    SÀNSET.- Uaaaau, no em diguis coses així perquè llavors m'animo i, pensant que és art, puc fer una exposició de núvols!! ;-))


    P-CFACSBC2V.- Ostreees! Avui m'engreixaré ;-)) Tinc un amic que li encanta Magritte (saps un quadre d'un home que es mira a un mirall i tu el veus d'esquena però el seu reflex al mirall no surt la cara sinó també l'esquena!! doncs és el seu preferit)
    http://manuel.cerezo.name/archives/magritte7.jpg


    SM Jejeje tu ets el culpable de que jo descobrís els nuvolets aquests... són boníssims :-)) Gràcies!!

    ResponElimina
  8. i artístic, curt i molt artístic! Podries imprimir-lo i penjar-lo d'alguna font... i ja tens muntat un nou concurs pels blocàires: buscar núvols a les fonts catalanes! :)

    ResponElimina
  9. En aquest cas, el tamany no importa.
    Ah, i visca el Barça! Amb un àrbitratge just el resultat hagués estat diferent.

    ResponElimina
  10. FERRAN.- Jejeje i si te’n faig arribar uns quants els penjaries per Berlin? :-))
    M'ha fet gràcia que ho trobis artístic. Gràcies!! :-))


    ALBERT B. i R..- La mida és la definidora del post ;-)
    Espero que a Barcelona puguem jugar com nosaltres sabem, amb un arbitratge just... llavors tinc confiança en que puguem passar a la Final :-))

    ResponElimina
  11. Això dels nuvolets aquests queda molt bé.

    ResponElimina
  12. Has fet un petit conta molt simpàtic de la nostre Catalunya.

    Parlant del jove Jordi, el drac i en Gaudí.

    Tot molt bonic.

    BON SANT JORDI

    VISCA CATALUNYA

    I com no!

    VISCA EL BARÇA

    ResponElimina
  13. O, i tant que te'ls penjaria. Berlin passa per ser una ciutat artística, que es prova constantment a ella mateixa. Posts petits i rars com aquest, segur que aquí trionfarien!

    ResponElimina
  14. FERRAN.- Jo m'estimo molt l'art, de veritat... però... a més... ehem... Creus que tenim alguna possibilitat de fer calerons? ;-))
    I ho poso en plural perquè, evidentment, tu, com a representant meu a Berlin, tindries la teva comissió, clar :-))

    ResponElimina
  15. Breu, clar i concís.

    (I què, avui, com portem els nervis futbolístics???)

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!