dimecres, 17 de desembre del 2008

White Christmas

Aquesta és una de les meves nadales preferides... em sé la lletra de memòria i a vegades la canto ben fort quan estic a casa (els meus veïns m’estimen molt, de veritat, eh?)

Ma germana una vegada em va gravar en una cinta de cassette quinze o vint versions diferents de la mateixa cançó en diversos idiomes i ritmes... jeje... m’encanta!!

Avui, passejant per YouTube he trobat aquest noi que no tinc ni la més remota idea de qui és però que m’ha agradat molt. Val la pena escoltar-lo sencer:



White Christmas Metal Hard Rock Electric Guitar!!
Clicant al seu perfil he descobert que es diu Eric Maldonado


Altres versions...



Elvis Presley




Bing Crosby




Jerry Lee Lewis... en directe a la BBC :-)




Dean Martin




Kiri Te Kanawa amb la Filarmónica de Londres




Frank Sinatra




Howard Payne University Jazz


I deixo pel final una de les meves versions preferides!!! Uaaaaaaaaaaaau!!!! Genial, genial... aquesta és la que canto:


Rocky Sharpe & the Replays

Si Blogger m'accepta tots aquests YouTubes sense treure'm l'opció de comentaris consideraré que és el meu regal de Reis per avançat ;-)

La lletra:

I'm dreaming of a white Christmas
Just like the ones I used to know
Where the treetops glisten,
and children listen
To hear sleigh bells in the snow

I'm dreaming of a white Christmas
With every Christmas card I write
May your days be merry and bright
And may all your Christmases be white

I'm dreaming of a white Christmas
With every Christmas card I write
May your days be merry and bright
And may all your Christmases be white

16 comentaris:

  1. Traducción al castellano

    "White Christmas"

    Esta es uno de mis villancicos preferidos... me sé la letra de memoria y a veces, por estas fechas, la canto en voz bien alta cuando estoy en casa (mis vecinos me quieren mucho, de verdad...)

    Hace unos años mi hermana me grabó en una cinta de cassette quince o veinte versiones distintas de la misma canción en distintos idiomas y ritmos... jeje ¡me encanta!

    Hoy, paseando por YouTube he encontrado a este chico, que no tengo la menor idea de quien es però que me ha gustado mucho!!

    Y he dejado para el final una de mis preferidas... ésta es la que canto!! jejeje la de Rocky Sharpe & the Replays

    Si Blogger me acepta toda esta cantidad de vídeos sin quitarme la opción de comentarios voy a considerarlo un regalo de Reyes anticipado jejeje

    ResponElimina
  2. Assumpta, he escoltat un troç de cada un dels vídeos que has posat, i em quedo amb el de l'anònim (Maldonado, era?).

    Realment, la cançó és nadalenca, i la que has deixat per al final, segur que t'ho passes pipa cantant-la, trobo que és la versió més divertida :-)

    I eiii!!! blogger t'ha fet el regal!!! què bé!

    Una abraçada :-)))

    ResponElimina
  3. Són les 6 del matí i a mi si que me fotran bronca los veïns per estar escoltant música jajaja.
    Bonica cançó sí sí.

    Osti si poses més d'un vídeo no passa res!

    ResponElimina
  4. Quina col-lecció més xula de videos. En quant tingui una mica de temps, els penso veure tots.
    Gràcies.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. bon dia assumpta!
    he fet una mena de festival d'eurovisió amb els clips penjats de la nadala i, després de llarga deliberació amb les gates, el tema guanyador és ...

    http://www.youtube.com/watch?v=oJ9u2z0t95I

    ResponElimina
  6. Hola Assumpta!!
    Com ara no tinc massa temps, he anat directe a escoltar un trocet de la nadala que a tu més t'agrada i la veritat és que he descobert que tens molta marxa!!... Segur que quan cantes l'hauràs de ballar una mica i tot seguint el ritme, oi??...jejeje
    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. ps: per cert, quan tinguis un momentet entre nadala i nadala :) enviem un mail (tens el meu al perfil del bloc) i expliquem, plis, a partir de quín text he de seguir el relat i l'ordre en el que van ja que sóc una mica pardillo i no m'entero massa.
    abraçada!!!

    ResponElimina
  8. La del final és la "millor" :-D

    També balles com ells quan la cantes? ;-)

    ResponElimina
  9. ah! per cert, Assumpta, ja he visitat el relat de la Laura!!!! molt culo! gràcies per l'avís!!!
    el què passa que encara que he deixat comentari, no sé perquè no puc llegir-los!!!

    Aquest personatge també tela, telita, tela, eh!!!

    ResponElimina
  10. Per no variar, m'ha agradat i molt! Diferentes versions d'aquelles cançons que ens porten a la tendresa i felicitat d'aquests dies... i que bé s'està en dies de Nadal, si em permets, des d'aquí voldria dedicar aquestes cançons als qui els fa por el Nadal, als qui viuren el Nadal fora de casa i sentiran tristesa, per tots aquells pels qui se'ls fa costa amunt, perquè tu amb aquestes cançons els apropes més a sentir el Nadal,què fariem sense la música? i senes persones que pensessin en tot? gràcies :)

    ResponElimina
  11. A veure quan afegeixes un vídeo teu cantant-la! jajajaj

    Sembla que blogger sí que t'ha fet el regal dels comentaris amb el youtube.

    Que vagi bé!

    ResponElimina
  12. Hola!
    Doncs Regal de Reis de Blogger :)
    I el teu? on és?
    salutacions
    sílvia

    ResponElimina
  13. Assumptaaa!!! que t'han donat el regal de reis! jeje... de mica en mica blogger et va deixant fer més cosetes eh?!
    Fora conyes, un post molt interessant. Qui no coneix aquesta cançó? però em sembla que mai n'havia sentit tantes versions.

    Veig que celebres aquestes festes amb molta il·lusió i això ho trobo molt bonic, però no puc compartir aquest sentiment i em sap greu, perquè jo escolto aquesta cançó i em poso trista, per més marxosa que sigui la versió. Tant de bo pogués sentir una petita part de la teva emoció!

    ResponElimina
  14. Son todos muy bonitos, me quedo con Elvis y frank Sinatra.

    Parece que ya has podido colgar los videos sin problemas y sin que se marchen del blog para verlos.

    Lo mejor: los elfos barcelonistas, jejeje!! Ya los habia visto en otros blogs

    ResponElimina
  15. Moltíssimes gràcies a tots i totes els que heu escoltat algun trosset de la meva nadala preferida!!! :-))

    A tots aquells que pregunteu si la versió de Rocky Sharpe també la ballo (jajaja) us diré que faig el que puc, que jo era mooooolt balladora de joveneta (i ballaba bé, eh? fora bromes) però ja fa anys que les meves articulacions no estan bé i no em deixen fer massa coses, però jo ho intento, eh? :-)))

    Bruixoleta, sí, si, en Maldonado un geni el tio!!
    Bajoqueta, filla, has de dormir més, eh? i tu Òscar, m'has posat un vídeo molt xulo però no correspon a cap versió del White Christmas jaja
    Cesc la dedicatoria que tu fas, que quedi també com si l'hagués feta jo :-)
    Vero sí, jajaja els elfs del Barça!! em vaig divertir un munt fent-ho!!

    I a tots SIIIIIII!!! BLOGGER EM DEIXA POSAR VÍDEOS!! :-)))

    GRÀCIES, GRÀCIES a tots i una forta abraçada!!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!